Post by pesiragbikang on Feb 17, 2022 4:21:58 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Den Omvandrende Zombie 2 : Zombieskytte ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Den Omvandrende Zombie 2 : Zombieskytte IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch guld ▞▞▞
▞▞▞ Den Omvandrende Zombie 2 : Zombieskytte 2022 version ▞▞▞
Kun sådan. Spillet fryser konstant på min pixel 3. Lyden vil også blive skåret ud tilfældigt. Jeg kan være tilbøjelig til at betale for annoncefjernelse, hvis det ikke var for fejlene og stadig bliver bedt om at bruge penge på andre ting også...
Ikke et dårligt spil til "FPS" first person shooter. En krydsning mellem Fallout 3 og Dead Island. Grafik er ikke noget problem for mig, hvis spillet er solidt nok, plus grafik i den lavere ende har en tendens til at tillade spil at køre bedre. Quests og Sådanne virker gennemtænkte. Det ser ikke ud til at betale sig at vinde endnu, og som en grinder gamer er det et plus udviklere. Har brug for mere char. tilpasning, perk point bør være hver anden lvl. mindst. Scrap drops bør være lidt oftere. 4/5 stjerner for ingenting er perfekt.
The Walking Zombie 2: Strelec zombijev Akcijske igre zvg
Det er sjovt, indtil en annonce får spillet til at fryse. Brug for sundhed? Hvis du tjekker din taske for sundhedsartikler, vises der en annonce. Når spillet fryser, skal du bakke ud. Når du først kommer tilbage, gæt hvad? Du døde. Du mister en stor del af alting.
Rigtig godt spil, det får mig altid til at vende tilbage. Giver mig mange muligheder at gøre i spillet virkelig sjovt
Jeg elsker dette spil! Så mange forskellige sjove ting med en fed historie. Men spillet fryser HVER ENESTE GANG, jeg spiller det. Som et resultat dør du og mister forsyninger på grund af det hver gang. Jeg har brugt nogle penge på dette og ville nok blive ved med det. Men lige nu Bensimon af det er det dybest set uspilleligt. VENLIGST LØS DEN FRYSNINGSBUG!!!!
The Walking Zombie 2: ソンビシューター アクション gjo
Dette var et sjovt spil i et par dage, men så begyndte det at fryse og styrte midt i kampen. Da jeg indlæste spillet tilbage, står der, at spilleren døde, og det startede karakteren ved 20 helbred. Giver ingen mening. Jeg ville give en bedre vurdering, hvis dette er rettet snart. *Opdatering: Måneder senere fryser spillet stadig tilfældigt og går ned.
Fedt spil
For et gratis spil. Det er meget ekspansivt og ret sjovt, selvom TDS'en viser lidt.
Solid sjov. Minder mig lidt om Call of Dutys zombietilstand, med lidt RPG-elementer. Kan være meget aggressiv med annoncer, så jeg anbefaler at bruge $4,99 for spillet, hvis du kan lide det. Jeg ville være villig til at købe en "Deluxe" version på Nintendo Switch, hvis den var der, det er ting af ret høj kvalitet.
Samlet set var gameplayet fantastisk. Det var jævnt flydende handling. Annoncerne var meget overvældende. Jeg kunne være midt i et slagsmål, og det næste, jeg ved, kommer en annonce op. Det vigtigste er, at jeg for nylig gik til det andet område af spillet, og nu, hver gang jeg prøver at udføre en mission, går spillet ned, mens det er på indlæsningsskærmen. Meget skuffende.
Installeret efter tre dage. Jeg bryder mig ikke om annoncerne. Jeg overvejede faktisk at betale for at fjerne dem. Så, mod slutningen af en lang mission, åbnede jeg min taske for at heale, fik en annonce (fint, intet problem), men annoncen frøs efter at den spillede og låste hele appen. Den eneste mulighed, jeg havde, var at lukke den, hvilket betyder, at jeg døde og mistede alt det bytte, jeg møjsommeligt havde indsamlet, inklusive det, jeg havde låst ud af et pengeskab (og alle de resterende låsevalg). Dårligt udført. Ingen $ til dig.
Den Omvandrende Zombie 2 : Zombieskytte - Google Play
Dette spil er fantastisk. Det er super vanedannende. Der er meget at gøre og udfordrende selv med mikrotransaktioner er det faktisk et virkelig fantastisk mobilspil.
Jeg kan godt lide historien og er kommet ret langt ind i spillet. Du skal dog rette dine AD'er. I den seneste uge gik annoncerne bogstaveligt talt ned og lukkede automatisk appen HUNDREDE gange. Hver gang dette sker under en mission, dræber det min karakter. Jeg mistede så meget gas og fremskridt. Jeg kan ikke spare guldmønter længere, fordi jeg skal fylde gas på igen. Nu er min taske fuld af skrot fra den åbne verden, og jeg kan ikke sælge den for det dobbelte, fordi annoncerne bliver ved med at gå ned og lukke min app!!!
God tid dræber, men annoncer føles nogle gange som Lidt meget. Jeg betalte $5, hvis de få annoncer fjernet, men den nyeste patch føles virkelig som om den forstyrrede økonomien i spillet, du bruger for at kunne 100 guldmønter med annoncer og gratis mønter, det var rart du spillede i et par dage og få nogle våbenopgraderinger, men nu vil det tage minimum 2 uger at få guldet til en pistol eller opgradere dit udstyr. Jeg ville elske at se dem finde en god mellemvej på freebies og annoncer uden at forsøge at dræne din bank .. før patch 5/5
kontrollerne er for dårlige til at jeg kan spille. sensitiviteten ser ud til kun at ændre x-aksen, mens y-aksen er alt for sensitiv. Målet er altid at hoppe rundt fra movong og genindlæsning. også fremad-knappen går et sekund og begynder derefter at køre, dette ryster også markøren, der bevæger sig rundt. reparer venligst kontrollerne, og jeg vil prøve spillet igen. det ligner et godt spil, hvis det kan spilles.
Spillet er sjovt, men det har problemer. For det første virker lyden ikke i spillet. Alt er stille. Ingen musik eller sfx. Tjekkede indstillingerne og jeg har skruet dem helt op. For det andet er AI'en til NPC'erne ødelagt! De går ind i mig og sætter mig fast på steder, så jeg ikke kan bevæge mig! Meget skærpende! Den trænger helt sikkert til en polering...
Dette spil har kun EN FEJL. FOR MANGE ANNONCER. Der er en annonce efter hver eneste ting, du gør. Spil i 2 minutter, tjek dit lager. Ad. Sælg rester til den erhvervsdrivende. Ad. Køb en lejlighed. Ad. Spil ENHVER mission. Ad. Bryde alle dine lockpicks? Ad. Gud forbyde, du løber tør for benzin. Ad. Jeg nød virkelig at spille dette spil, men reklamerne gør dette spil forfærdeligt. & JEG NÆGTER at betale $4,99 for at fjerne annoncer, når der er andre GRATIS LIGNENDE SPIL uden annoncer overhovedet. Tabte en.
Sjovt for lidt, jeg kan ikke lide manglen på kontrol på beslutningstagningssiden af tingene, og halvdelen af tiden skal du se en annonce bare for at kigge i din rygsæk.
Super spil
Godt spil i starten. Nu fortsætter det nedbrud og fryser. Jeg har brugt nogle penge på dette spil og er meget utilfreds med de nye problemer med spillet. Løs problemerne, så jeg kan fortsætte med at spille spillet. Tak på forhånd
det er en god historie i spillet. gameplayet er også godt, jeg synes det er et af de bedste mobile zombiespil. men når du kommer længere i spillet, bliver det meget svært at få bedre våben på grund af de dyre priser.
Medlem
Det er et solidt spil, men det kunne virkelig være bedre, hvis det havde controller-understøttelse til mobil 2, ville gøre hele oplevelsen meget nemmere
The Walking Zombie 2: Zombie shooter कार्रवाई aorr
Sjovt spil, der er nemt at samle op og har anstændige kontroller. Annoncerne dog... Det ser ud til, at du ikke kan gå mere end 3 tryk uden en tilføjelse. Annoncer før etaper, når du skifter til kortet, når du tjekker din beholdning. Det bliver ved og ved. Jeg ved ikke, om det er en strategi for at få dig til at betale for at slå annoncer fra eller hvad.
Ikke et dårligt spil, men annoncerne er ødelagte, og det er meget irriterende, det får dig til at genstarte dit spil, da det ikke lader dig forlade annoncen, så jeg anbefaler ikke spillet for den mængde tyr, du skal håndtere og næsten glemte hvis du får en annonce, når du plyndrer et område, mister du alt det bytte, du har indsamlet fra området
For mange annoncer. Jeg forstår det, det understøttes af annoncer, men Jesus, der er mange af dem. Bortset fra dem, du valgte at se for at få noget støtte (sundhedsgranater osv.), dukker der næsten hver gang du går i din rygsæk en annonce op. Nogle kan du hurtigt afvise, andre ikke så lette.
Det er et rigtig godt spil, men nogle af varerne i handlen er lidt dyre, og når jeg indtaster en placering, er grafikken ikke synlig og gør det svært at spille. Til sidst, når jeg går ind i et område, lukker spillet, og når jeg indlæser spillet igen, ville jeg ende med at miste genstande og spilde mit helbred bare for at ende med at miste mere status. Alt i alt er det et godt spil.
Jeg elsker dette spil, det er ret legitimt, du skal tænke, hvad du vil, og hvor meget af det, men det bliver lort, det halter og fryser midt i en mission som med bror
God kamp. Trænger til nogle justeringer. Ikke fedt at fælder kun virker på dig selv. Zombier og fjender går lige igennem dem. Det burde være ordnet. Våben, du betaler for, burde være mere kraftfulde. Jeg købte 3 våben for 40 dollars, og det var næppe nogen forskel. For ikke at nævne, at når jeg købte dem, kom et nyt mere kraftfuldt våben tilgængeligt lige efter, som ikke blev tilbudt før. Lidt underha eed efter min mening. Sjovt spil dog
Elsker spillet mange ting at udforske det våben for at få. Jeg anbefaler at downloade.
Skullgirls: Fighting RPG Δράση dhor
Dette spil er meget flot med våben! Det ville være rart, hvis du kunne beholde motorsavene og tage raket- og maskingeværtårnene, og hvis der var vandpistoler eller brug for våben, og hvis du kunne holde robotten fra den rige fyr og stjæle borgmesterens campingvogn fra Springfield
Fantastisk spil, jeg bruger til at spille dette hver dag, indtil jeg løb tør for brændstof n tror, sølvmønter burde være i stand til at købe brændstof ikke kun guldmønterne n det er derfor, jeg gav det 3 stjerner
Spillet er fantastisk, intet galt, men da jeg foretog et køb på 15 dollars af en eller anden grund annullerede google det og refunderede det tilbage til min konto, og jeg skal beholde alt fra købet, hvad er der med det
Sjovt! Download det nu!! Nåååå!!!!!
Hej tillykke tillykke med
Konstante nedbrud under indlæsning af spillet. Mens de 3 gange, jeg faktisk har indlæst spillet, har det været sjovt, men kan ikke spille på en Galaxy S20+ uden en magisk kombination af afinstallation og nulstilling af telefonen, nogle gange ikke i den rækkefølge og hjælper for det meste ikke engang.
Beskriv min oplevelse, godt jeg nyder spillet meget, det er vanedannende. Jeg elsker grafikken, tegnefilmen, du ser ud, men realistiske spilfunktioner, mens nogle alligevel LOL, jeg gav det fem stjerner, for normalt spiller de fleste spil kun en dag eller to, og så gør jeg det ikke installeret find mere Jeg har spillet dette spil i et stykke tid, så hvad er du min favorit spil top 5 helt sikkert
Overlevende RPG OG FØRSTEPERSON SKYTTE Omvandrende Zombie 2 er et godt gammelt FPS-spil ... Alda Games s.r.o. • Action og adventure • Rollespil • Skydespil.
Godt spil prøv det 👍
Hvis du glemmer at tage din skovl ud af bagagerummet. Du er nødt til at opgive skattequests. At miste en masse udstyr og brændstof. Du kan søge i hele området og aldrig finde en skovl. Du kan sidde ved din bil, men kan ikke få adgang til bagagerummet. Dumme spilmekanikere. Hvis jeg er ved min bil, burde jeg være i stand til at opgive missionen uden straf. Skift dette.
Walking Zombie 2: Zombi lövöldözős játék Akció sqnx
Det er et fantastisk sjovt spil, men det meste af tiden, jeg tager til en mission, får jeg en annonce, og den sparker mig ud af spillet, så jeg vender tilbage til spillet, og det tager ting væk, jeg har samlet, da jeg ikke engang lavede det. det ind i missionen. Dette er frustrerende årsag som jeg sagde fantastisk spil.